Jaguar Forum banner
301 - 320 of 437 Posts
Het werkte op de mijne, in feite op alle installaties van SDD. Probeer het te verwijderen of naar een andere map te verplaatsen, de VM of laptop opnieuw op te starten en te kijken of het terugkomt.
Ik heb het geprobeerd en verdomd. Het lijkt te werken, denk ik. Ik had 46 dagen en na het verplaatsen van het bestand heb ik nu 0 dagen en natuurlijk een groene vink zoals voorheen. We zullen zien wat de dagtelling morgen is. Bedankt

Hallo mensen, op de een of andere manier verloor mijn SDD v160 de mogelijkheid om verbinding te maken met de Jaguar-server. Ik heb het misschien een week geleden zonder problemen gebruikt, maar toen ik gisteren verbinding maakte, toont het teken rechtsboven de netwerkstatus in rood. Ik heb de back-upkopie van de virtuele image met hetzelfde resultaat geprobeerd. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Hallo mensen, op de een of andere manier verloor mijn SDD v160 de mogelijkheid om verbinding te maken met de Jaguar-server. Ik heb het misschien een week geleden zonder problemen gebruikt, maar toen ik gisteren verbinding maakte, toont het rechterboventeken de netwerkstatus in rood. Ik heb de back-upkopie van de virtuele image met hetzelfde resultaat geprobeerd. Wat zou het probleem kunnen zijn?
netwerkinstellingen in sdd opnieuw valideren?

Ik zou erg dankbaar zijn!! Dus welke opties zijn er om dit zeer grote gegevensbestand te uploaden? AFAIK gebruiken alle online websites voor het delen van bestanden een paar GB-beperkingen.
Ik weet het, veel bestanden, in totaal zo'n 25.535 bestanden. Als je wat opslagruimte vindt, laat het me dan weten, ik zal het uploaden, weet niet hoe lang 53 GB zal duren... Sommige cloudopslag laat je uploaden in TB's

301 - 320 of 437 Posts