Jaguar Forum banner
41 - 60 of 437 Posts
Met alle kleine aanwijzingen van de verschillende forums EN de bestanden die op deze link worden verstrekt, ben ik er nu in geslaagd om Jaguar Voice in mijn XF in te schakelen.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Enorme dank aan iedereen die heeft bijgedragen!

Een paar bruine broek momenten toen het zijn gewijzigde CCF downloadde, maar na een paar wijzigingen besefte ik dat dit allemaal normaal was.
Alex, zou je me kunnen vertellen hoe ik voice op xf kan activeren, ik kan het nergens vinden, bedankt bij voorbaat mick

Hallo mensen,

Ik heb beide images gedownload en Virtualbox geïnstalleerd (nieuwste versie, 5.2.22). De machines draaien oké, gestart, etc., maar ik kan geen USB doorgeven aan de VM. Niet alleen mijn mongoose, maar zelfs een normale pendrive wordt niet aangesloten. De eerste keer wordt deze losgekoppeld van de host, maar verschijnt niet in de VM, daarna, als ik het opnieuw probeer, geeft het een foutmelding dat het apparaat bezet is door een eerdere bewerking.

Windows 10 1809, volledig gepatcht.

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Ja, het is actief en het lijkt erop dat het probeert het USB-apparaat aan te sluiten, maar het mislukt. Maar ondertussen heb ik het op een andere laptop geprobeerd en het werkte (het enige probleem is dat ik een oudere kabel heb, geen MongoosePro), dus het moet iets zijn met mijn huidige installatie van Windows 10. Vraag: zal 128 werken met een oudere kabel, als ik de driver installeer? (Dat heb ik al gedaan)

Het is op de tweede laptop. Het ziet de kabel en ik heb de driver geëxtraheerd van mijn oude v134 die ik voor de kabel had. Maar de update tool ziet het niet. Ik denk dat het komt omdat het geen MongoosePro-kabel is, maar de Eralier Mongoose JLR-kabel.

Ik ben deze importfout tegengekomen met behulp van de links die naar Google Drive zijn geplaatst (zoals het leest op VirtualBox):
Kan appliance C:\Users\user\Downloads\IDS 125.ova niet importeren
Details>
Kon het geïmporteerde medium 'C:\Users\user\VirtualBox VMs\IDS 125 Clone Test 1 \IDS 125-disk001.vmdk' niet aanmaken

VMDK: kan toegewezen gegevensblok in 'C:\Users\user\VirtualBox VMs\IDS 125 Clone Test 1\IDS 125-disk001.vmdk' niet schrijven (VERR_DISK_FULL).

Resultaatcode: VBOX_E_FILE_ERROR
(0x80BB0004)
Component: ApplianceWrap
Interface: IAppliance
{8398f026-4add-4474-5bc3-2
f9f2140b23e}

Ik ben ten einde raad... bedankt voor de steun!

Ik ben deze importfout tegengekomen met behulp van de links die naar Google Drive zijn gepost (zoals het leest op VirtualBox): Kan de appliance C:\Users\user\Downloads\IDS 125.ova niet importeren Details> Kon het geïmporteerde medium 'C:\Users\user\VirtualBox VMs\IDS 125 Clone Test 1 \IDS 125-disk001.vmdk' niet aanmaken VMDK: kan het toegewezen gegevensblok in 'C:\Users\user\VirtualBox VMs\IDS 125 Clone Test 1\IDS 125-disk001.vmdk' niet schrijven (VERR_DISK_FULL). Resultaatcode: VBOX_E_FILE_ERROR (0x80BB0004) Component: ApplianceWrap Interface: IAppliance {8398f026-4add-4474-5bc3-2 f9f2140b23e} Ik ben ten einde raad... bedankt voor de steun!
Sorry voor het trage antwoord, maar: De foutmelding suggereert dat uw harde schijf vol is, dus er is geen ruimte meer om de nieuwe gast harde schijf te maken.

Het lijkt erop dat ik net te laat ben, heb een mangoest met 130 en 138, niet van hier, ik heb verschillende xp- en v130-installaties gedaan, maar kom niet verder dan vin niet geldig, 138 werkt wel, maar blijft zeggen dat ik configuratiebestanden moet downloaden, kent iemand een andere bron van deze bestanden. Ik moet zeggen goed gedaan voor het hosten van de bestanden al die tijd.

Ik heb zojuist de OVA met SDD 130 uitgevoerd. Mijn mongoose is nog niet aangekomen, maar ik wilde een beetje met de software spelen.

Is het mogelijk om het zonder een USB-adapter uit te voeren? Ik voerde de win in, het programma vertelde me dat SDD niet op mijn auto zal werken en bood toen aan om IDS te laden. Toen ik het probeerde te laden, gebeurde er niets. Is dat normaal? Heb ik iets gemist of verknald?

Bedankt!

Hulp nodig om V130 te downloaden om als standalone op een niet-VM-laptop te draaien

SDD 130 is opnieuw geüpload.
Excuses voor de late reactie als dit elders al is beantwoord. Ik ben duf van al het lezen.
Ik heb zoveel mogelijk gelezen over de SDD V130 en gerelateerde zaken. Help me alsjeblieft om ongedeerd door deze modderpoel te navigeren. Ik heb een 2001 X100 Jaguar XKR 4.0 liter Supercharged. Mijn belangrijkste behoefte is om DTC-codes te lezen, wissen en resetten en ook om nieuwe componenten in het Car Configuration System te kunnen laden. Ik heb een aantal onderdelen aan de auto gerepareerd, maar ik blijf "Incorrect Parts Fitted Codes" zien en ik heb ook een lokale garage moeten betalen elke keer dat ik DTC-codes moest wissen. Ik heb een video gezien waarin de man de V130-software uitvoert zonder een virtuele machine door geen internettoegang te hebben, d.w.z. een speciale machine, en hij gebruikte ook een bestand ...SoftwareDownload.htm dat alle autorisatievereisten omzeilde. Ik moet ook het type kabelverbinding begrijpen dat nodig is. Ik ben gevestigd in Zuid-Afrika en zou een lokale kabel moeten aanschaffen vanwege de problemen die we hebben met importen etc. Ik zou het op prijs stellen als u me in de eerste plaats kunt helpen met een download van de V130, installatie zonder VM, aangezien ik een oude laptop zal toewijden. Vriendelijke groeten Brian Minnaar Jeffreys Bay Zuid-Afrika

Discussion starter · #56 ·
Excuses voor de late reactie als dit elders al beantwoord is. Ik ben duf van al het lezen.
Ik heb zoveel mogelijk gelezen over de SDD V130 en aanverwante zaken. Help me alsjeblieft om dit moeras ongedeerd te navigeren. Ik heb een 2001 X100 Jaguar XKR 4.0 liter Supercharged. Mijn belangrijkste behoefte is om DTC-codes te lezen, wissen en resetten en ook om nieuwe componenten in het Car Configuration-systeem te kunnen laden. Ik heb een aantal onderdelen aan de auto gerepareerd, maar ik zie steeds "Incorrect Parts Fitted Codes" en ik heb ook elke keer dat ik DTC-codes moest wissen een lokale garage moeten betalen. Ik heb een video gezien waarin de meneer de V130-software zonder virtuele machine uitvoert door geen internettoegang te hebben, d.w.z. een dedicated machine, en hij gebruikte ook een bestand ...SoftwareDownload.htm dat alle autorisatievereisten omzeilde. Ik moet ook het type kabelverbinding begrijpen dat nodig is. Ik ben gevestigd in Zuid-Afrika en zou een lokale kabel moeten aanschaffen vanwege de problemen die we hebben met import etc. Ik zou het op prijs stellen als u me in de eerste plaats kunt helpen met een download van de V130, installatie zonder VM, aangezien ik een oude laptop zal gebruiken. Vriendelijke groeten Brian Minnaar Jeffreys Bay Zuid-Afrika
Vergeet oude laptops! Een van de belangrijkste redenen waarom ik de VM-image heb gemaakt, was om af te rekenen met het gebruik van een oude, dedicated laptop met oude, onbetrouwbare batterijen. De software is traag en je zult tijd verspillen terwijl je aan je auto werkt, en iets hebben waarvan de batterij niet op stomme momenten leeg raakt, is essentieel. De VM is volledig self-contained en je kunt er zoveel kopieën van op je harde schijf maken als je ruimte hebt. Dus als er een mislukt, hoef je geen zes uur te besteden aan het opnieuw installeren van SDD om weer aan het werk te kunnen. Het is zelfs zo ingesteld dat je kabel automatisch wordt geflasht!

Zoals ik al eerder heb gezegd, weet ik helaas niet echt hoe ik de software moet gebruiken, maar Google is je vriend en de meeste dingen kunnen met een beetje vallen en opstaan worden uitgewerkt. Waarom een goede batterij en nog beter een verlengkabel essentieel zijn. Software is niet snel en zelfs voor de datum van 2012. Het was inefficiënt omdat het gebaseerd was op een browser (de slechtste, Internet Explorer!).

Kabels zijn gemakkelijk te verkrijgen, want het zijn allemaal Chinese kopieën. Alleen de prijs zal ze scheiden. Ik bestel de mijne uit China (Ali-Express) en de kans op een mislukking is klein, want ik heb al gezegd dat mijn VM de juiste firmware automatisch zal flashen!

TheMindBuddah, zeer gewaardeerd. Als het niet te veel moeite is, stuur me dan een link, en waar kan ik de volledige instructies krijgen en wat houdt de kabel in qua specificaties? Ik moet proberen deze kabel van lokale leveranciers te betrekken. Onze postdiensten zijn zo incompetent dat je het artikel ofwel nooit ontvangt of dat het minstens 6 maanden duurt, zelfs als het wordt getraceerd, enz. Alsjeblieft, ik ben ten einde raad. De kabel die ik gemakkelijk kan vinden, is van Delphi en linkt naar het Delphi DS150E-systeem, een standalone-systeem. Of als ik het J-protocol of andere kabelspecificaties etc. ken, kan ik een lokale SA-leverancier vertellen wat hij moet vinden. Ja, ik accepteer dat Mangoose en alle andere kabels werken... dit is Afrika... het werkt niet als het niet voor mijn deur aankomt...

Discussion starter · #59 ·
TheMindBuddah, zeer gewaardeerd. Als het niet te veel moeite is, stuur me dan een link, ook waar krijg ik de volledige instructies en wat houdt de kabel in qua specificaties. Ik moet proberen deze kabel van lokale leveranciers te halen. Onze postdiensten zijn zo incompetent dat je het artikel ofwel nooit ontvangt of dat het minstens 6 maanden duurt, zelfs als het wordt getraceerd, enz. Alsjeblieft, ik ben ten einde raad. De kabel die ik gemakkelijk kan vinden, is van Delphi en linkt naar het Delphi DS150E-systeem, een standalone systeem. Of als ik het J-protocol of andere kabelspecificaties etc. ken, kan ik een lokale SA-leverancier vertellen wat hij moet vinden. Ja, ik accepteer dat Mangoose en alle andere kabels werken... dit is Afrika... het werkt niet als het niet voor mijn deur aankomt...
Helaas heb ik alleen ervaring met de mangoest. Deze man lijkt te verkopen in Durban? https://www.bidorbuy.co.za/item/396...ar_Land_Rover_JLR_Mongoose_Diagnostic_Interface_v145_SDD_LOCAL_STOCK_R1050.html

Iets goeds?

41 - 60 of 437 Posts