Hallo, ik verkoop momenteel mijn 59MGA en heb besloten de opbrengst te besteden aan iets nieuwer, maar net zo prachtig. Mijn budget ligt tussen de £15k-£19k (afhankelijk van hoeveel ik krijg voor de MGA) en ik hoopte wat hulp te krijgen bij het verfijnen van mijn zoektocht. Ik denk momenteel dat ik voor een XKR 4.2 moet gaan, gebaseerd op het feit dat hij vier uitlaten heeft en ik denk dat ik het geluid van een 4.2 mooier vind omdat hij niet knettert zoals de 5.0 kan en meer een brom heeft. Elk jaar dat ik me kan veroorloven, is waarschijnlijk 2007-2011. Advies over of een van die jaren een beter jaar bleek te zijn dan de andere, zou geweldig zijn. Ik ben niet bezorgd over een hoge kilometerstand, iets als 70-80k is prima, want dit wordt niet mijn hoofdwagen en ik schat dat ik waarschijnlijk niet meer dan 1500 mijl per jaar zal rijden. Hoewel ik de hoge kilometerstand in gedachten moet houden, zou het goed zijn om te weten wat de dure mijlpalen zijn om rekening mee te houden voor auto's met een hoge kilometerstand. Ik zal de auto ook op mijn oprit moeten houden en omdat hij soms een week of twee niet wordt gereden, zal ik moeten investeren in een degelijke outdoor druppellader, advies voor en tegen dit zou geweldig zijn.
Ik weet dat ik met elke combinatie erg blij zal zijn, dus ik ben niet helemaal onbeweeglijk over de XKR 4.2 en kan best een XK 5.0 kopen nadat ik heb geluisterd naar wat jullie, de eigenaren, te zeggen hebben! Maar natuurlijk zou jullie kennis over waarom je een bepaald model prefereert enorm nuttig zijn en inderdaad waar je vooral op moet letten en naar moet luisteren als ik de sprong waag om een paar proefritten te maken.
Veel dank bij voorbaat voor uw advies.
Iain
Ik weet dat ik met elke combinatie erg blij zal zijn, dus ik ben niet helemaal onbeweeglijk over de XKR 4.2 en kan best een XK 5.0 kopen nadat ik heb geluisterd naar wat jullie, de eigenaren, te zeggen hebben! Maar natuurlijk zou jullie kennis over waarom je een bepaald model prefereert enorm nuttig zijn en inderdaad waar je vooral op moet letten en naar moet luisteren als ik de sprong waag om een paar proefritten te maken.
Veel dank bij voorbaat voor uw advies.
Iain