Jaguar Forum banner
2,101 - 2,120 of 3,365 Posts
Dotychczasowe doświadczenia z XE 163 manual R-sport.

Po pierwsze, zacznę od tego, jak wygląda ten samochód, miałem w przeszłości kilka ładnych samochodów, ale ten naprawdę przyciąga wzrok. Pierwszego dnia, kiedy go miałem, byłem na dworcu kolejowym, tuż przed powrotem do domu, kiedy facet gwałtownie do mnie machał.
Zatrzymałem się, myśląc, że coś jest nie tak, ale on po prostu powiedział mi, że uważa, że jest fantastyczny i czy może na niego spojrzeć. Miałem też kilka opuszczonych szyb na autostradzie, gdy utknąłem w korkach, ludzie pytali o to, zawsze miło, gdy kierowca BMW dzieli się pełnym podziwu spojrzeniem.
Wnętrze samochodu wygląda równie dobrze, z czarno-czerwoną dwutonową skórą zdobiącą siedzenia. Jedyną wadą (i to nie dużą) jest to, że materiały są trochę plastikowe (jeśli to w ogóle słowo), mój poprzedni samochód to nowa klasa C Mercedesa, która z perspektywy wnętrza jest w swojej własnej lidze, ale zdecydowanie jest lepsza niż odpowiednie 3/a4 rywale.

Pozycja za kierownicą jest dla mnie świetna, mam 1,78 m wzrostu i sporo jeżdżę po autostradach i uważam, że jest doskonała na długich trasach.
Jeśli chodzi o MPG, mam średnio około 55, z czego jestem rozczarowany, merc i moja poprzednia seria 3 miały średnio około 60, jag twierdzi, że robi 78, ale nawet się do tego nie zbliża i na pewno nie mam ciężkiej prawej stopy. Najlepsze, co kiedykolwiek osiągnąłem, to 400-milowa jazda autostradą, kiedy uzyskałem z niej 68.

jest wystarczająco dużo gadżetów, aby wszystkich zabawić, ale upewnij się, że masz najnowsze aktualizacje oprogramowania do nawigacji satelitarnej i radia, ponieważ moje z fabryki nie miało aktualizacji ruchu drogowego, radio losowo przewijało się o około 5 sekund, a zegar regularnie tracił czas. Wszystko to dość drobne rzeczy, ale wystarczające, aby denerwować w samochodzie o tej specyfikacji.

Na wiejskich drogach (a jest ich wiele tam, gdzie mieszkam) Xe wchodzi we własne, włącz tryb sportowy, a silnik 163 jest więcej niż wystarczający, aby zapewnić przyspieszenie i prowadzenie jak nic, czym wcześniej jeździłem. (Żałuję teraz, że nie zdecydowałem się na 180, ale tylko dlatego, że 163 sprawił, że chciałem zobaczyć, jak bardzo inny jest Atherton 180).

Wjedź na prostą i od 30-70 jest to absolutnie bez wysiłku, co ułatwia wyprzedzanie, również niski hałas z drogi, co jest ogromnym bonusem.

Aplikacja, która jest dostarczana z samochodem, pozwala zlokalizować samochód, co może brzmieć głupio, ale na pewno potrzebowałem jej więcej niż raz na lotniskach, w centrach handlowych itp. I chociaż nie pozwala na korzystanie z Apple car play, coraz więcej aplikacji jest dodawanych przez cały czas. Spotify na przykład jest teraz dostępny dla melomanów, a nawet istnieją aplikacje, które mogą znaleźć miejsca parkingowe i najlepsze restauracje w mieście.

Interfejs jest tylko dotykowy, co jest świetne, gdy samochód stoi, ale może być trochę trudny w użyciu podczas jazdy. Dodatkowy panel sterowania, jak u wszystkich głównych rywali, byłby przydatny, ale nie dyskwalifikujący.

Jedynym problemem, jaki mam teraz, jest grzechotanie 2, które pojawia się powyżej 50 mil na godzinę i brzmi, jakby dochodziło z tylnych drzwi pasażera i półki na paczki. Może być naprawdę irytujące podczas długiej podróży, więc zwiększam głośność w doskonałym radiu.
Był w nim kilka razy, ale jeszcze nie udało im się go naprawić. Daj mi znać, czy ktoś inny ma ten problem.

Podsumowując, jako poprzedni właściciel najnowszej klasy C, zarówno serii 3, jak i 4, a4 i Volvo S40, ten Xe wyprzedza je o lata świetlne.
To zabawne, szybkie i zapewnia prowadzenie, do którego inni nie mogą się zbliżyć. To najlepszy samochód, jaki miałem i na pewno najlepszy z tej grupy.

Jedyną inną kwestią dla tych z was, którzy szukają nowego samochodu, byłaby klasa C, ale tylko ze względu na luksusowe wnętrze, hałas silnika i drogi znudzi was na śmierć!

Wybierz XE, wygląda najlepiej i z pewnością najlepiej się nim jeździ!
Lol brzmi jakbyś go lubił Stebs, od bardzo entuzjastycznego właściciela
Co powiesz na kilka zdjęć, czy je przegapiłem?

Mam nadzieję, że moi 3 synowie pójdą tą drogą ze swoich X-typów za kilka lat

Pozdrawiam
Jim
 
Cześć,
Nazywam się Elio i jeżdżę XJ40 4.0 Sovereign z 1989 roku, produkcji niemieckiej.
Cześć Elio i witamy na forum.

Sugeruję, abyś umieścił szczegóły swojego samochodu w podpisie, abyśmy dokładnie wiedzieli, jaki model prowadzisz, odpowiadając na Twoje pytania i komentarze.

Ciesz się zarówno XJ, jak i forum!
 
Cześć,
Jestem nowy na tym forum, ale nie nowy w Jaguarach, ponieważ mam trzy: 2010 XKR Coupe, 2002 XKR Convertible, 2002 XJ Sport (dane mojemu synowi). Rodowity mieszkaniec Los Angeles, lubię dni na torze kilka razy w roku i nadal lubię prowadzić samochód po 48 latach. (Chociaż z ruchem w Los Angeles nie można się zbytnio bawić!)
 

Attachments

Cześć,
Jestem nowy na tym forum, ale nie nowy w Jaguarach, ponieważ mam trzy, 2010 XKR Coupe, 2002 XKR Convertible, 2002 XJ Sport (dany mojemu synowi). Rodowity mieszkaniec Los Angeles, lubię dni na torze kilka razy w roku i nadal lubię jeździć po 48 latach. (Chociaż z ruchem w Los Angeles nie można się zbytnio bawić!) View attachment 21123 View attachment 21124 View attachment 21125
dzień dobry i witamy. Coupe XKR wygląda fajnie, pozostałe załączniki wydają się nie działać.
 
Witaj, tberg, miło cię widzieć w tych okolicach - komplementy sezonu i tak dalej. Ten niestandardowy dyfuzor naprawdę dobrze wygląda na X150.

(dla tych, którzy nie odwiedzają jaguarforums.com, ten dżentelmen jest tam stałym bywalcem)
 
Witajcie wszyscy,

Kupiłem swojego pierwszego Jaga w listopadzie i to był piękny miesiąc miodowy.
Potem nagły spadek temperatury spowodował problemy z zawieszeniem pneumatycznym. Przeszukiwałem internet na wszystkie sposoby i znalazłem świetne wskazówki (i trochę nonsensu) w wątkach na forum Jaguara.

Zakończyłem właśnie moją pierwszą naprawę Jaguara, nie psując niczego ani nie rozlewając krwi.

Pracowałem w przemyśle lotniczym przez wiele lat, a teraz jeżdżę statkiem kosmicznym. Jaguar to wyjątkowo wyrafinowany pojazd. Prowadzenie go i uczenie się o nim to wielka przyjemność. Mam nadzieję wziąć udział w niektórych wątkach i podzielić się moimi osobistymi doświadczeniami z naprawami.

~Rick
 

Attachments

Cześć, próbowałem użyć moich innych nicków z forum, ale się nie dało hahaha, więc jestem tutaj pod swoim prawdziwym imieniem i inicjałami. Obecnie jeżdżę XF z 2009 roku, to trochę związek miłości i nienawiści, ponieważ w ciągu ostatniego roku sprawiał trochę kłopotów, np. czujniki opon się psuły, poduszki powietrzne pod maską wybuchały, gdy przypadkowo otarłem się o krawężnik, a korek wlewu paliwa stał się niesforny. Potrzebuję również kolejnej tylnej szyby, ponieważ 4 elementy grzejne się zepsuły (dokładnie na środku szyby).
W tym miesiącu przechodzę na emeryturę, więc będę jeździł jeszcze mniej niż dotychczas, ponieważ wolę 2 koła niż 4 w tych czasach podobnych do siebie samochodów.

Pozdrawiam

Peter
 
Cześć Peter i witaj na forum.
Wygląda na to, że miałeś ciężki czas ze swoim XF: który to? Sugeruję, abyś dodał szczegóły jako swój podpis.
Miałem XF 3.0D S i absolutnie go uwielbiałem, sprzedałem go dopiero na emeryturze, ponieważ mój przebieg nie pasowałby do DPF.
Miałem problemy z TPMS, którego nienawidziłem, ale nic więcej.
 
Cześć chłopaki,
Nazywam się Kevin, pracuję jako asystent w sklepie w północnej Walii po długiej karierze w lokalnych hutach stali, jeżdżę 02 Phoenix red 3ltr manual Sport,
To mój 4. x type, wielkie dzięki dla poprzednich właścicieli, którzy udzielili mi cennej pomocy i informacji dotyczących historii i doświadczeń samochodów.
 
Cześć chłopaki,
Nazywam się Kevin, pracuję jako asystent w sklepie w Północnej Walii po długiej karierze w lokalnych hutach stali, jeżdżę 02 Phoenix red 3ltr manual Sport,
To mój 4. typ x, wielkie dzięki dla poprzednich właścicieli, którzy udzielili mi cennej pomocy i informacji dotyczących historii i doświadczeń samochodów.
Świetnie słyszeć, że podoba Ci się również 3.0 litra i manual, założę się, że to wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
Straszne, co się stało z przemysłem stalowym, handel detaliczny musiał być dla Ciebie dużą zmianą?
Witamy na forum
 
Witajcie,

Po tym, jak przez chwilę się ukrywałem i niedawno ponownie dołączyłem do rodziny Jaguarów, pomyślałem, że powinienem się przedstawić...

Jestem Rob i mieszkam w South Devon. Obecnie codziennie jeżdżę XJ8 4.0 z 2000 roku, którego kupiłem w kwietniu za pokaźną sumę 350 funtów. Kilka usterek przy zakupie (stąd cena), a mianowicie pompa wspomagania kierownicy, która opróżniała zbiornik co 20 mil, kilka śliskich opon i usterka ABS (zwykłe suche połączenia na płytce drukowanej w module). Wszystko naprawiłem sam i kilka nowych butów, plus trochę spawania na przegląd techniczny w sierpniu i przejechałem już ponad 7000 bezawaryjnych mil. To nie mój pierwszy Jag, zaczynałem od '72 Daimler Sovereign (4.2), a następnie '85 XJ-S HE i kilku XJ40 oraz kabrioletu JaguarSport XJR (3.6) - jedyny w swoim rodzaju, o ile wiem! Mój syn przyszedł na świat w 2004 roku i w konsekwencji wróciłem do Range Roverów przez ostatnią dekadę ze względów praktycznych (Off-road, holowanie, przewożenie sprzętu PA itp.). Więc po kilku RR Classics, teraz jeżdżę P38 i XJ8. P38 czeka obecnie na przeszczep skrzyni biegów, który mam nadzieję rozpocząć w niedzielę i nie był na drodze od czasu pojawienia się XJ8!

Inne hobby to różne zwierzęta domowe (w tym konie) i kilka motorówek - jedna jest odbudowywana od podstaw, a drugiej używamy, gdy czas na to pozwala... Zrobię większość rzeczy, jeśli zajdzie taka potrzeba, ale mam silniejsze umiejętności mechaniczne i elektryczne niż 'artystyczne', ale pracuję nad tymi drugimi i poprawiłem swoje umiejętności w zakresie GRP i flow-coat :)

Mogę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z niezawodności i ekonomii - średnio ponad 20 mpg na mojej zwykłej trasie miejskiej/podmiejskiej o długości 26 mil dziennie (Kingskerswell do Kingswear i z powrotem). Następny na mojej agendzie jest XKR... ;)
 

Attachments

Witamy na forum Rob, te same koła miałem u siebie. Baw się dobrze.
 
To było najnowsze przed X308 - 1989 JaguarSport XJR 3.6 z różnicą...

Ten, który uciekł! Może być interesujący dla niektórych, ponieważ wydaje się, że była to jednorazowa konwersja. Często żałuję sprzedaży, ale z noworodkiem naprawdę mogłem pozwolić sobie na prowadzenie samochodu i vana, więc skonsolidowałem się na Range Roverze!
 

Attachments

Cześć Peter i witamy na forum.
Wygląda na to, że miałeś ciężkie chwile ze swoim XF: Który to? Sugeruję, abyś dodał szczegóły jako swój podpis.
Miałem XF 3.0D S i absolutnie go uwielbiałem, sprzedałem go dopiero na emeryturze, ponieważ mój przebieg nie pasowałby do DPF.
Miałem problemy z TPMS, którego nienawidziłem, ale nic więcej.
Cześć Dave, cóż, myślę, że mi się udało i wpisałem, jaki to samochód. Mamy go od 4 lat, a pierwsze 3 były wspaniałe, ale myślę, że być może duża część problemu to brak użytkowania, jakie miał w ostatnim roku (3500 mil) i wszystko lokalne, nasze średnie mpg spadło do 19,7 z tego powodu.
Chciałbym znowu mieć Mk 2, ale ceny są moim zdaniem szalone, plus oczywiście nie trzymasz takiego samochodu na przeciętnej brytyjskiej pogodzie!
 
Dzień dobry wszystkim, mam nadzieję, że robię to we właściwym miejscu. Nazywam się Gary, pracuję dla lokalnej rady (Fife). Chciałem mieć Jaguara od małego chłopca, zajęło to trochę czasu, ale mam 3-litrowego diesla xf w kolorze Polaris white i jest świetny. To pierwszy samochód od dłuższego czasu, dla którego szukam pretekstu do jazdy. Miałem Civiki, BMW, Mercedesy i Volvo, ale żaden nie był tak ładny jak Jag. Mamy również Peugeota RCZ i małego vana do przewożenia śmieci i utrzymywania wszystkiego innego w czystości. Czekam na dobrą pogawędkę z ludźmi o podobnych poglądach, którzy będą znali mój samochód lepiej niż ja.
 
2,101 - 2,120 of 3,365 Posts