Jaguar Forum banner
241 - 260 of 574 Posts
Nikt interesujący, tylko wścibski gapowicz, który od miesięcy nie był aktualizowany na wielkiej niebieskiej maszynie topless!
 
Discussion starter · #243 · (Edited)
Nikt interesujący, tylko wścibski gapiowski wisielec, który nie był aktualizowany na dużej niebieskiej maszynie bez dachu od (jak się wydaje) miesięcy!
Niestety, Mac, nie było żadnych historycznych zapisów z poprzednich 9 dni i niewiele działo się z The BBTM. Jednak to wszystko zmienia się dziś wieczorem.

Po pierwsze, w ten weekend The BBTM zostało sprowadzone z AWJ Automotive, po kolejnej wymianie spadków po potomstwie na ważne ulepszenia Jaguara. Tym razem AWJ zostało użyte do wykorzystania swoich oficjalnych umiejętności Jaguara, aby włączyć funkcję „AUX” w systemie audio BBTM, abyśmy mogli korzystać z nowego telefonu Jaguara (do odtwarzania przez Bluetooth, strumieniowania i DAB). Ponadto AWJ nabyło i zainstalowało dla mnie adapter Bluetooth Adamesh - to nie jest rodzaj pracy w zimną pogodę, którą chciałbym podjąć. To także nie jest rodzaj pracy w ciepłą pogodę, którą chcę podjąć, ale to inna sprawa. Albo ta sama sprawa przy innej pogodzie... :unsure:

Wreszcie, AWJ zamontowało również nowy akumulator, również na moją prośbę. Myśleli, że nowy akumulator jest w porządku, ale po kilku tygodniach nie trzymał już ładunku, gdy nie był CTEK'owany, więc cieszę się, że go nie ma. To kolejna praca, której wolałbym nie wykonywać, głównie dlatego, że akumulator waży około 24 kg i jest absolutną świnią do wyjęcia/zamontowania w kabriolecie (w zasadzie jesteś złożony, rozciągasz się w bagażniku i trzymasz akumulator o wadze 24 kg na wyciągnięcie ręki 🥴).

Na rachunku w wysokości 517 funtów znalazło się 140 funtów za adapter Bluetooth (co jest ceną na stronie internetowej Adamesh 👍) i 186 funtów za akumulator Exide Premium, och, i 86 funtów dla HM Govt... Więc tym razem rachunek nie był taki zły. Jestem pewien, że przegląd techniczny i serwis pod koniec roku zrekompensują tę nierównowagę na korzyść AWJ 😂.

Mrs V i ja nie możemy się doczekać, aż dobrze wypróbujemy nasz nowy system audio podczas nadchodzącego Scurry.
 
Niestety, Mac, nie było żadnych historycznych zapisów z poprzednich 9 dni i niewiele działo się z The BBTM. Ale to wszystko zmieni się dziś wieczorem.

Po pierwsze, w ten weekend The BBTM został sprowadzony z AWJ Automotive, po kolejnej wymianie spadków po potomstwie w celu dokonania ważnych ulepszeń Jaguara. Tym razem AWJ zostało użyte do wykorzystania swoich oficjalnych umiejętności Jaguara, aby włączyć funkcję „AUX” w BBTM, abyśmy mogli korzystać z nowego telefonu Jaguara (do odtwarzania przez Bluetooth, strumieniowania i DAB). Ponadto AWJ nabyło i zainstalowało dla mnie adapter Bluetooth Adamesh - to nie jest rodzaj pracy w zimną pogodę, którą chciałbym podjąć. To także nie jest rodzaj pracy w ciepłą pogodę, którą chcę podjąć, ale to inna sprawa. Albo ta sama sprawa przy innej pogodzie... :unsure:

Wreszcie, AWJ zamontowało również nowy akumulator, również na moją prośbę. Myśleli, że nowy akumulator jest w porządku, ale przestał trzymać ładunek po kilku tygodniach, gdy nie był ładowany CTEK, więc cieszę się, że go nie ma. To kolejna praca, której wolałbym nie robić, głównie dlatego, że akumulator waży około 24 kg i jest absolutną męką do usunięcia/zamontowania w kabriolecie (w zasadzie jesteś złożony, rozciągasz się w bagażniku i trzymasz akumulator o wadze 24 kg na wyciągnięcie ręki 🥴).

Rachunek w wysokości 517 funtów obejmował 140 funtów za adapter Bluetooth (co jest ceną na stronie internetowej Adamesh 👍) i 186 funtów za akumulator Exide Premium, och, i 86 funtów dla HM Govt... Więc tym razem rachunek nie był taki zły. Jestem pewien, że przegląd techniczny i serwis w późniejszej części roku zrekompensują tę nierównowagę na korzyść AWJ 😂.

Pani V i ja nie możemy się doczekać, aby dobrze wypróbować nasz nowy system audio podczas nadchodzącego Scurry.
Kilka fajnych rzeczy zrobionych, pokazujących miłość!

Też nie najgorszy rachunek, wszystko dobrze.

Jim
 
Discussion starter · #245 · (Edited)
W tym dniu w historii posiadania mojego Jaguara… w 2019

W końcu skończyłem to, co było, jak na moje skromne standardy, dużą robotą przy XK. To był weekend wielkanocny i spędziłem cały ten wypełniony słońcem czas z rodziną, rozpieszczając Jaga. Koła zostały zdjęte, aby dokładnie wyczyścić je wewnątrz i na zewnątrz, zaciski hamulcowe zostały wyszczotkowane drucianą szczotką do zniszczenia przed pomalowaniem najlepszą tanią złotą farbą do zacisków z e-bay i wykończone niebieskimi literami i warstwą przezroczystego akrylu, aby upewnić się, że się nie odkleją, a pokrywa silnika została pokryta podkładem do silnika i wykończona w gustownym dwukolorowym wykończeniu ze srebra i Jaguar Indigo Blue z nadmierną liczbą warstw bezbarwnego lakieru.
Image


Image


Image


Image


Image
 
Discussion starter · #246 ·
W tym dniu w historii posiadania mojego Jaguara… w 2023

To był pierwszy dzień Jaguars At The Costwolds, Jaguars at the Cotswolds | Welcome, drugi, wspaniały weekend Jaguar Forum @MarkFY 👍😊.

Myślę, że jestem prawie gotowy na kolejny... Czy ktoś wie, kiedy to jest? 🤔😉
 
W tym dniu w historii mojego posiadania Jaguara… w 2019

W końcu skończyłem to, co było, jak na moje skromne standardy, dużą robotą przy XK. To był świąteczny weekend wielkanocny i spędziłem cały ten słoneczny czas z rodziną, rozpieszczając Jaga. Koła zdjęte, aby dokładnie wyczyścić je wewnątrz i na zewnątrz, zaciski hamulcowe do wyczyszczenia drucianą szczotką do zniszczenia przed pomalowaniem najlepszą tanią złotą farbą do zacisków z e-bay i wykończone niebieskimi literami i warstwą przezroczystego akrylu, aby upewnić się, że się nie odkleją, a pokrywa silnika została pokryta podkładem do silnika i wykończona w gustownym dwukolorowym wykończeniu ze srebra i Jaguar Indigo Blue z nadmierną liczbą warstw bezbarwnego lakieru.
View attachment 80836

View attachment 80838

View attachment 80837

View attachment 80839

View attachment 80842
Koła i zaciski, to więcej niż kilka godzin twojego życia, których nie odzyskasz, ale wyglądają świetnie, warte wysiłku za pierwszy prawdziwy komplement, który bez wątpienia otrzymasz.

Kto nie kocha ładnej, szczegółowej komory silnika?
Wygląda świetnie!

Zauważyłem jednak koła, kołpaki Rob, podbródek Growlera skierowany w stronę trzpienia zaworu ;)

Nadal masz szafki, widzę, oryginalne nakrętki kół czy nie?

Zakładam (nienawidzę zakładać - jestem pewien, że znasz to powiedzenie), że jesteś tego świadomy...

Jim
 
Discussion starter · #248 ·
Świąteczny weekend wielkanocny był tradycyjnie czasem rozpieszczania dla XK, ale tegoroczny weekend był poważnym niepowodzeniem. Nie obawiajcie się, ludzie, którzy martwią się o dobro The BBTM, wprowadzono działania awaryjne. Impreza rozpieszczania jest zaplanowana na pierwszy weekend majowy, o ile globalne ocieplenie zrobi to, co trzeba, a dziś wykonano szybkie mycie samochodu z użyciem wytrzymałej szczotki do dachu, gotowe na The Scurry 😊👍.
 
Discussion starter · #249 ·
Koła i zaciski, to więcej niż kilka godzin twojego życia, których nie odzyskasz, ale wyglądają świetnie, warte wysiłku przy pierwszym prawdziwym komplementie w prawdziwym życiu, który niewątpliwie otrzymasz.

Kto nie kocha ładnej, szczegółowej komory silnika?
Wygląda świetnie!

Zauważyłem jednak koła, kołpaki Rob, podbródek Growlera skierowany w stronę zaworu ;)

Nadal masz szafki, jak widzę, oryginalne nakrętki kół czy nie?

Zakładam (nienawidzę zakładać - jestem pewien, że znasz to powiedzenie), że jesteś tego świadomy...

Jim
Och Jim, dziękuję za zauważenie Growlera - orientacji zaworu. Te rzeczy są ważne, prawda? Nie byłem pewien, czy powinno być podbródek-do czy podbródek-od, chociaż... Jakie są twoje preferencje?

I tak, moje nakrętki są nadal oryginalne 🤔. Właściwie to dzisiaj zauważyłem, że nakrętki na nakrętkach zabezpieczających źle przetrwały zimę, więc to coś jeszcze na majowe święto...
 
Och Jim, dziękuję za zauważenie orientacji trzpienia zaworu Growler. Te rzeczy są ważne, prawda? Nie byłem pewien, czy powinno być podbródek do czy podbródek od, chociaż... Jakie są Twoje preferencje?

I tak, moje nakrętki są wciąż oryginalne 🤔. Właściwie dzisiaj zauważyłem, że osłony na nakrętkach zabezpieczających źle przetrwały zimę, więc to coś innego na majowe święto...
Cześć Rob

Większość ma podbródek Growlera skierowany w stronę trzpienia zaworu, zapytaj jakiegokolwiek innego orzecha Jaga, a prawdopodobnie powie ci to samo lol

Moje są w tej orientacji w obu samochodach.

Nie chcę uczyć mojej babci jak ssać jajka i tak dalej, ale jeśli są oryginalne, powinieneś rozważyć ich wymianę. Są to wersje 2-częściowe i podatne na awarie, powodujące problemy z usunięciem, możliwe uszkodzenie kół itp.
Dostępna jest solidna wersja jednoczęściowa i to za zestaw 20, aby również wyrzucić nakrętki zabezpieczające koła, tylko około 35 funtów. Są dziesiątki, jeśli nie setki wątków / komentarzy na ten temat
Oto jeden z wielu wątków na ten temat (y)


Jim
 
Discussion starter · #251 ·
Cześć Rob

Większość ma podbródek Growlera skierowany do trzpienia zaworu, zapytaj każdego innego orzecha Jaga, a prawdopodobnie powie ci to samo lol

Moi są w tej orientacji w obu samochodach.

Nie chcę uczyć mojej babci, jak ssać jajka i tak dalej, ale jeśli są oryginalne, powinieneś rozważyć ich wymianę. Są to wersje 2-częściowe i podatne na awarie powodujące problemy z usunięciem, możliwe uszkodzenie kół itp.
Istnieje solidna wersja jednoczęściowa i to dla zestawu 20, aby również wyrzucić nakrętki zabezpieczające koła, tylko około 35 funtów. Jest ich dziesiątki, jeśli nie setki wątków / komentarzy na ten temat
Oto jeden z wielu wątków na ten temat (y)


Jim
Dziękuję, Jim, ta informacja o starszych nakrętkach zabezpieczających wyzwala kilka synaps pamięci. Jest teraz na niekończącej się liście 👍😊.
 
W tym dniu w historii mojego posiadania Jaguara… w 2023

To był pierwszy dzień Jaguars At The Costwolds, Jaguars at the Cotswolds | Welcome, drugi, wspaniały weekend Jaguar Forum @MarkFY 👍😊.

Myślę, że jestem prawie gotowy na kolejny... Czy ktoś wie, kiedy to jest? 🤔😉
Kiedy to jest, pytasz? Jest za wcześnie, to właśnie jest. Już zacząłem planować przyszły rok!!
 
Świąteczny weekend wielkanocny tradycyjnie był czasem rozpieszczania dla XK, ale tegoroczny weekend był znaczącym niepowodzeniem. Nie obawiajcie się, ludzie, którzy martwią się o dobro The BBTM, podjęto działania awaryjne. Impreza rozpieszczania zaplanowana jest na pierwszy weekend majowy, o ile globalne ocieplenie zrobi to, co trzeba, a dziś zrobiono szybkie mycie samochodu z ciężkim szorowaniem dachu, gotowe na The Scurry 😊👍.
View attachment 80846

View attachment 80847

View attachment 80844

View attachment 80845
Wygląda tam wyjątkowo dobrze w słońcu, Rob. 🆒 :cool:
 
Większość ma pysk Growlera skierowany do trzpienia zaworu, zapytaj każdego innego maniaka Jaga, a prawdopodobnie powie ci to samo lol

Mine są w tej orientacji w obu samochodach.
Może to apokryf, ale powiedziano mi, że nawyk ten pojawił się w erze kół BBS z ukrytym zaworem. Trzpień zaworu był oddzielnym elementem, który wkręcano w miejsce ukryte za fałszywą główką śruby na obręczy koła - skierowanie pyska Growlera w stronę fałszywej główki śruby oszczędzało dużo grzebania w ciemności, jeśli było to potrzebne.
 
Może to apokryf, ale powiedziano mi, że nawyk ten powstał w erze kół BBS z ukrytym zaworem. Trzpień zaworu był oddzielnym elementem, który wkręcano w miejsce ukryte za fałszywą główką śruby na obręczy koła - skierowanie podbródka warczącego w stronę fałszywej główki śruby oszczędzało dużo grzebania w ciemności, jeśli było to potrzebne.
Tak, to! :cool:

Jim
 
Może to apokryf, ale powiedziano mi, że nawyk ten pojawił się w erze kół BBS z ukrytym zaworem. Trzpień zaworu był oddzielnym elementem, który wkręcano w miejsce ukryte za fałszywą główką śruby na obręczy koła - skierowanie podbródka warczącego w stronę fałszywej główki śruby oszczędzało dużo grzebania w ciemności, jeśli było to potrzebne.
Jest już od jakiegoś czasu, Chris. ;)
 
  • Helpful
Reactions: mac_doctor
Discussion starter · #257 ·
Wygląda wyjątkowo ładnie w słońcu, Rob. 🆒 :cool:
Uwielbiam, kiedy słońce tak je łapie, Jim. Samochód jest zwykle zaparkowany w tej orientacji, więc po dniu mycia samochodu, jeśli popołudniowe słońce świeci, to zawsze strona kierowcy
łapie światło najbardziej spektakularnie. To kolejna rzecz, którą absolutnie uwielbiam w tym samochodzie i nigdy nie męczy mnie ten powymyciowy akcent.

Image


Wiele razy zamieszczałem takie zdjęcie...

Przepraszam, chociaż jest to brutalny fakt, który wielu może poświadczyć, to w rzeczywistości było niepełne zdanie. Spróbujmy jeszcze raz...

Wiele razy zamieszczałem takie zdjęcie i komentarze wracały z sugestiami, że samochód jest Kynance Blue lub podobny, a nie znacznie ciemniejszy Indigo Blue, którym w rzeczywistości jest.
 
Uwielbiam, gdy słońce tak ją łapie, Jim. Samochód jest zwykle zaparkowany w takiej orientacji, więc po dniu mycia samochodu, jeśli świeci popołudniowe słońce, to zawsze strona kierowcy
najbardziej spektakularnie łapie światło. To kolejna rzecz, którą absolutnie uwielbiam w tym samochodzie i nigdy nie męczy mnie ten pomyty akcent.

View attachment 80928

Wiele razy zamieszczałem takie zdjęcie...

Przepraszam, chociaż to brutalny fakt, który wielu może poświadczyć, to było tak naprawdę niekompletne zdanie. Spróbujmy jeszcze raz...

Wiele razy zamieszczałem takie zdjęcie i komentarze wracały, sugerując, że samochód jest Kynance Blue lub podobny, a nie znacznie ciemniejszy Indigo Blue, którym faktycznie jest.
Piękny, lśniący jak nowy szyling, jak to mówią, pękające odbicia, błyszczące listwy wydechowe, opony zaczernione I podbródek Growlera wskazujący na nakrętkę zaworu.
Nie zwlekasz!

Ładna mała wskazówka żółtego zacisku hamulcowego.

Oczywiście masz przewagę, ponieważ faktycznie masz słońce, aby ją pokazać lol

Jim
 
241 - 260 of 574 Posts